Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

GODMROGN

Av morena rieck - 2 januari 2014 09:52




 

Hahah den här bilden är verkligen min grej! Jag skulle hellre dö!


vaknade halv nio idag för att jag fick världens magont..vet inte vad de var..jobbigt vare iaf :( Har legat i sängen vaken sen dess och bara myst med chucky<3


Nyår!

I år har jag haft en jätte bra nyårsafton! Varit med trevligt sällskap och bara haft kul helt enkelt. Jag var hos maffe med tony, erika, malin, viktor, jan och maffe så klart;D Innan tolvslaget gick tony och jag hem till chucky för de var chuckys första nyår och vi ville inte lämna henne ensam då för hon kan ju bli rädd och massa..men vadå rädd? Inte fan kan en 9 månaders valp som dessutom är i spökåldern bli rädd för smällare? inte chucky iaf! xd hon är en tuff brud hon, vi stod ute på balkongen och hon kom ut frivilligt och tittade med oss :D hon var inte alls rädd ^^sen så begav vi oss ner mot campingen men där hände de inte ett skit xd de vr helt dött där nere när vi kom xd stog där en halvtimme kanske med lite folk och sen gick vi hem :p Jag var vääääldigt trött dagen efter kan jag ju säga! fyyy vilken seg dag de var igår..jag och älsklingen latade oss framför tv:en typ hela dagen och kollade på kalle och chokladfabriken och sen åt vi pizza med maffe och erika. sen gick vi å la oss ^^ Som sagt så ligger jag fortfarande i sängen men ska nog gå upp nu och äta frukost! Ska äta min aäskade flingor som är från tyskland som inte finns här i sverige... tänkte ägga upp en bild på dom men de går inte just nu då jag inte har bilden på datorn eller mobilen de är tony som har bilden på sin dator. 


planer för idag:

äta frukost

gå ut med chukcy

städa

försöka plugga

chilla

(y) 


får se vad som kommer bli gjort (a) ska iaf försöka göra allt de idag! 


två gammla bilder som jag hittade på datorn :) har inga passande bilder till texten nu så de får bli dom här två!



Hittade en söt bild på alba! :D undrar vart man kan få tag på den sån där boll! skulle vilja ha en sån till chucky med tanke på hur alba alltid lekte med den, var ju lite bra träning för kroppen samtidigt som d eär kul för hunden att leka med den :D  svårt att ha sönder den också(y) får se om jag någon gång hittar något liknande till chucky :D

 

en ganska gammal bild på mig här ^^ ser ju inte ens ut som mig tycker jag :o inte håret iaf.


Nu ska jag äta frukost! hej så länge :D  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av morena rieck - 4 januari 2014 16:30

  Hejsan hoppsan.   Igår har de varit en SUPER bra och rolig dag! Har haft fullt upp hela dagen. Halv 7 på morgon åkte nämligen jag och min familj till Örebro till äventyrs badet! Vi var framme typ halv 10-10 kanske och då begav vi oss in till...

Av morena rieck - 31 december 2013 15:00

  snart ska jag och älsklingen och Jan äta middag, de blir kycklingwok! super gott. Efter de ska vi väl umgås och sen börja dra oss dit vi ska fira nyår! Hoppas att jag får en bra nyårsafton i år! De var ju inte precis världens bästa nyår förra å...

Av morena rieck - 24 december 2013 20:52

    Hejsan Hoppsan!   Det har varit en jätte skön dag idag och en super mysig jul! Först gick jag och älsklingen på en promenad med hundarna och släppte dom lite för att låta dom leka, sen så julbakade jag lite och gjorse muffins med min Cupcake...

Av morena rieck - 23 december 2013 18:36

  Igår firade jag jul hos Tonys mamma med hans morbror, kusiner och hans syster och hennes familj! Det var jätte trevligt, vi åt julmat och sen öppnade vi klapparna! Jag fick ett hals band av tonys syster som hon har gjort själv och ett par strumpb...

Av morena rieck - 14 december 2013 14:29

    har varit på hundträning idag med vovvarna och tony första gången på länge och de gick faktist jätte bra! Titus börjar bli bättre med att vara runt massa andra hundar :) Nu sitter jag bara vid datorn och latar mig, det snöar massor ute och ja...

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards