Alla inlägg under december 2012

Av morena rieck - 19 december 2012 07:41


Igår delade jag mitt blogginlägg på facebook och skrev "nakenbilder" som överskrift men de var såklart en bluff, ville se hur många besökare jag skulle få och de var 50 besökare bara under kvällen xD Snacka om att vara desperat ;D haha...


Nu sitter man i skolan och ska ha sånglektion kvart över åtta(Y)


jag är inte alls på bra humör idag...hela morgonen kändes skit och jag tror jag har en sån där otursdag.. ;(( 

och sen så har jag den jobbigaste lektionen idag som är över två timmar lång.....men sen när jag kommer hem ska jag baka julgodis så då fan ska jag vara glad! (A)






dom här hundarna är så underbara <33 längtar tills jag skaffar mig en sån IGEN! <3

 


   



HEJJ SÅ LÄNGE !

Av morena rieck - 18 december 2012 21:39










 




HEHEHEH LUUUUURAD!!!!! har lite tråkigt så nu får vi se hur många som kollar in de här blogg inlägget :D 





GODNATT!! ;)

Av morena rieck - 11 december 2012 23:03

Idag har de varit en väldigt stressig dag men kul vare och de var fett värt de :DDDD


Först hade jag skola till kvart i ett sen så stack man hem till ronja för att plugga inför provet som vi skulle ha idag vid fyra, seeeen åkte vi tillbaka till skolan för att göra provet MEN sen så sket vi i provet för lärarna hade inte fått in våra provpapper så DÅ stack vi ner till mora och gick runt och SEN stack vi till ett äldre boeende för att sjunga lucia för dom äldre och de gick ju typ bra även fast jag var nervös för att en gammal tant kollade surt på mig....MEN VI FICK CHOKLAD EFTER DE AV EN GUBBE SÅ DE VAR JU BRA :D


sen när allt de var slut åkte jag hem med bussen till orsa och fick träffa gooodingen ett tag och myysa lite och nu ligger jag här i sängen och längtar tills imorgon för DÅ SKA JAG OCH TONY GÅ PÅ BIIIOO <3


Du är bäst tony, ingen protest ;) sååå du vet liiiksom ;* <3



HEJJ SÅÅÅ LÄÄÄNGE VA? ;P


dagens snyggaste bild här:

 




HEJJJDÅÅÅÅÅÅÅ

Av morena rieck - 11 december 2012 06:39

Idag ska jag äntligen göra mitt jävla naturkunskaps prov som jag har skjutit upp några gånger....SEN, ska jag och massa till sjunga lucia låtar för äldre människor  :D ska bli kul (Y)


Jag känner mig rätt så glad och pigg idag (A) nu måste jag till bussen så jag hann inte blogga nå som jag trodde xD 


you make me happy<3

 



<3



 



HEJJJ SÅÅÅ LÄÄNGE ;D






<3

Av morena rieck - 10 december 2012 16:12

Allt känns så bra nu <3

Du gör mig glad och får mig att le bara jag tänker på dig:* vi är så lika! Folk brukar säga eller tycka att de inte är bra att vara så lika, att man ska va två olika personer för då har man mer att göra och de är mer spännande, men de tycker jag absolut Inte! När man är så lika tycker man ju likadant och man kommer bättre överens och de är precis så vi har de:* du är bra för mig och vi kommer ha de bra tillsammans <3 jag ska göra allt för att göra dig glad ! <3 tycker om dig <3

Av morena rieck - 9 december 2012 22:35

OKEJ...jag kan de där med att göra bort mig ja...


kom nyss hem efter en mysig och rolig helg och så satte jag mig i köket för att plugga lite. Då åkte de en storlastbil förbi huset heela tiden som verka vara en lastbil som hämtar komjölk från bondgårdar och då stannade den bredvid mitt hus och så kom chaffören och plingade på hos mig. Jag var helt inne i datorn så jag såg inte att de var han i lastbilen som plingade på och gick då och öppnade i bara linne, utan byxor (trodde de var nån som kom hem eller nå) Sen så var de den där lastbils chaffören och undrade vart born vägen 35 var som jag inte riktigt visste och som svar fick han "ja, asså jag bor ju på bornvägen 34...så då lär de ju vara när mitt hus!" sen så innan han ens berättade för mig vad han skulle göra sa jag till honom att dom flesta mjölkbilarna brukar köra in till bondgården som var snett mitt emot mig och han hade redean förstått att de var en bondgård här i närheten eftersom de inte var svårt att missa den...Sen så kom mamma ner och undrade vem de var och vad han ville då säger smarta jag "HON undrar vart born vägen 34b är" sen insåg jag att jag sa fel och HAN hörde och jag ber om ursäkt och han skrattade bara åt mig....varför ska jag JÄMT göra bort mig??? :( skulle kunna skriva en hel bok om hur många gånger jag har gjort bort mig -.- De är liksom min grej xD


Aja...Har iaf haft en skiiit bra helg :) Har varit i borlänge med tony och julklappar och ett nytt linne till mig =D


 

(och halsbandet fick jag av tony idag) (A)



Sen så har jag fårr den här tröjan som ska vara min julklapp av tony (A)

 


Vi hade ingen lust att vänta ända fram till jul så vi gav våra julklappar till varandra idag ist (Y) 


Ja, vi var alltså i borlänge igår och shoppade på kupolen och idag tog vi de bara lugnt och firade andra advent och gav varandra julpresenterna :D Och så kollade vi på julkalendern (A) 


Gårdagens skratt: Tony och jag sitter på bussen hem från mora

Jag- Åhhh..kolla vilken ful och stor näsa!

Tony- men va fan, han kan väl inte dra för de....!

Jag- De är en hon....

 

 

 

Nu ska jag försöka plugga och sen sooova! Ha de såå gött! 

 

 

 

                                                                                                     





Av morena rieck - 4 december 2012 07:48

har varit sjuk en hel vecka och stanat hemma, jag gick inte ut en enda gång nästan och nu i måndas när jag skulle till skolan var de 20 minus grader ute ;( liksom från noll grader till 20 minus :( hatar kylan....</3

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards