Alla inlägg under november 2012

Av morena rieck - 13 november 2012 06:24

idag ska jag FÖRSÖKA plugga som faaaan för jag tror jag har naturkunskapsprovet den här veckan :s och jag har knappt pluggat nå :( sen ska jag ta en finpromenad med hunden :) tänker gå ut å gå vajre dag nu! jag behöver de...enda sen jag träffade marcus och maffe har jag gått upp 5kg! jag vägde 55 förut och nu väger jag heela 60 :( så nu ska jag röra på arslet och väga minst högst 56 igen och minst 55! xd 


 

i love my ziperall :D




hejjjjjj såååååå läääänge (A)

Av morena rieck - 12 november 2012 21:47

idag har jag varit ledig, väldigt skönt :') 


flyttade på min bas låda idag och la in den i min hylla så att basen låter bättre och jag lyckades ganska bra med de (A) nu kan jag dunka musik som bara den :D (A) 

   



duschade oxå i fall nån ville veta (a) och de roliga med de var att katten följde med och duschade med mig xd min katt e rätt så störd...han älskar vatten, inte många katter som gör de ;P

 



DAGENS SKRATT!:

 


JAG hade väldigt väldigt tråkigt...och då gick jag upp till mina bröder och fråga om dom ville ställa upp sina lego gubbar för att jag ska kunna knäppa kort på de(visste inte vad ja skulle göra..) så då ställde han upp de så där. 

Enligt honom slåss dom!  

men jag tycker de ser ut som något annat ;D hahahahah.


har inte så mycket mer att berätta...eller jo! mamma förde över pengar på mitt kort för att jag skulle kunna köpa GODIS..och då GICK jag ner på byn för att köpa mina älskade godis, och va hände då?? JO...jag hade mitt bankkort i en annan jacka...så då gick jag i onödan och de blev inga godis för mig!! :'( </3 men de lönade sig att gå iaf (A) för jag tog en fin promenad ist :D och sen hade jag tur att mamma åkte å handlade på ica så hon kunde hämta upp mig så jag slapp gå hem igen :)) 


nu har jag inget mer att säg så nu ska jag gå och lägga mig :) hej så länge :DDDD

<3

Av morena rieck - 8 november 2012 20:27

...ehm..idag när jag åkte till skolan då bah liksom asså ah liksom daa.....hahah skojjjjjja :D


jag har jääätte tråkigt :D de har varit en jätte seg dag idag! jag har varit trött hela tiden men sen kollade jag på massa katt videon där katter gör roliga saker och de fick mig att skratta igen :D


hoppas man kan kolla på videon :D älskar den! skulle kunna se den miljontals gånger!!!






hej så länge vet inte vad jag ska skriva om jag hade bara tråkigt XDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXD

Av morena rieck - 7 november 2012 11:28

ska väl snart dra ner till busstationen och åka till skooolan :P ska ha en lektion idag och de är estetisk kommunikation och den är typ två timmar lång..-.- MEN MEN! 

 

just nu sitter jag å dunkar musik och precis just nu lyssnar jag på "because i got high" :D efter skolan ska jag nog plugga till naturkunskaps provet, eller så drar jag till en kompiiis och hjälper att städa :D tycker de är mycket roligare att städa hos någon annan än hemma hos mig själv o.O 

 

vet inte vad jag ska skriva mer :/ har inte mycket att berätta :O 

 

 

 

 

Älskar Amstaf<3

 

Finaste hundarna som finns<3

 

 

 


Av morena rieck - 6 november 2012 15:22

stannade hemma frååån skooolan idag för att jag har haft on typ vid lungorna i en vecka nu känns de som men nu har de försvunnit och jag hoppas att de inte kommer tillbaka! Jag har pluggat och gjort svenska läxan och så har jag tränat lite till naturkunskaps provet och sen skypade jag med maffis och och ska jag städa mitt rum lite...ser förjävligt ut som alltid men snart så blire mysigt igen :D  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards