Alla inlägg under februari 2013

Av morena rieck - 10 februari 2013 20:49

Glömde två bilder på förra inlägget så lägger upp dom i ett nytt inlägg för är inne på mobilen orkar inte fixa på datorn.

Så här såg det ut när jag färgade och när jag var klar~

Av morena rieck - 10 februari 2013 20:44

Försökte färga topparna av håret mörkbrunt men de gick ju inte speciellt bra. Köpte en mörk brun färg men de blev nästan ingen skillnad... nästa gång blir det rött igen! Men inte än. Ska nöja mig med min naturliga hårfärg ett tag till.

Några bilder hur de blev och sånt.

Innan-efter

Av morena rieck - 10 februari 2013 20:44

Försökte färga topparna av håret mörkbrunt men de gick ju inte speciellt bra. Köpte en mörk brun färg men de blev nästan ingen skillnad... nästa gång blir det rött igen! Men inte än. Ska nöja mig med min naturliga hårfärg ett tag till.

Några bilder hur de blev och sånt.

Innan-efter

Av morena rieck - 10 februari 2013 11:19

  

Idag har jag och tony varit tsm i två felfria månader och fler blir de! Du är så underbar älskling, de finns inga ord till hur mycket du betyder för mig<3 och ingen har en sån gullig och charmig kille som jag har! <3 jag är så stolt över att jag är din flickvän! <3


tack för frukosten i sängen tony de var jätte gott (A)


Jag älskar dig min skönhet<3

Nu håller tony på att tända massa ljus i badrummet för vi ska baaada(A) så ha en forsatt bra dag för de kommer jag ha iaf! :D

hej så länge <3

Av morena rieck - 4 februari 2013 16:57

Jag har inget speciellt för mig just nu så tänkte skriva lite om mig själv och om mitt liv. 


Jag kommer från tyskland och flyttade till sverige den 3 mars 2008 för fem år sen. Jag föddes i Berlin och mina föräldrar skilde sig redan när jag bara var ett år. Mamma skaffade sig en ny och flyttade ihop med honom och han heter Jan som hon nu har varit ihop med i typ över tolv år (vet inte hur länge dom har varit ihop) Men dom är iaf gifta nu. Jag har alltid bott med min mamma och bara åkt och hälsat på min pappa under helger. Jag älskar verkligen min pappa, han har alltid varit snäll mot mig och funnits för mig. Men sen så finns de en annan sida av pappa som jag aldrig har vetat om och de är att han tydligen var alkholist. Men jag har ALDRIG sett min pappa dricka alkohol så i mina ögon är han en vanlig människa som alla andra. Som sagt så flyttade jag och min familj till sverige 2008 (min mamma mina tre syskon och min styvpappa) Jag kunde varken prata svenska eller engelska och fick lov att lära mig båda språken. Först lärde jag mig engelska och pratade de ända fram till sjuan och sen började jag prata svenska. Nu har jag lärt mig språket och de känns som om jag har bott i sverige hela mitt liv. Jag går nu estet musik i ettan och har inte en aning vad jag ska jobba med när jag går ut trean ^^


Jag är mig själv och gör de jag tycker om och jag klär som som jag vill och bryr mig inte om vad andra tycker, jag är mig själv helt enkelt och naturlig, jag sminkar mig sällan, noppar/målar inte ögonbrynen och bryr mig inte alls om vad jag har för kläder så länge jag trivs i dom :) Skolan är min svaga sida och de har alltid varit så, jag hATAR matte....


Sen så har jag världens bästa pojkvän! Han är verkligen perfekt för mig. Han och jag är så lika på många sätt, vi tänker likadant, vi tycker likadant och är lika korkade båda två (A) Han är helt underbar och bäst. Han förstår mig alltid och acepterar mig för den jag är<3 jag har aldrig träffat någon som är så lik mig som han<3

Jag älskar dig min bästaste Tony<3  



nu har jag skrivit lite om mig men kommer inte på något mer, så nu ska jag väl fortsätta tråka ^^


Hejj så länge ha de såå bra 




Av morena rieck - 4 februari 2013 06:34

GODMORGON!

 

drar snart till bussen, hoppas den kommer idag...

imorgon är de teater premiär...min klass ska spela ronja rövardotter för småbarn...jag HATAR teater! Jag går estet musik och måste vara med på nån jävla teater, inte kul :( MEN MEN...

har inget speciellt att skriva om ^^ ska dricka min drickyougurt på bussen sen, i fall någon ville veta ;) aja nu har jag inget mer att skriva om! så ha de bra!

 

 

 

 

hejsålänge<3

Av morena rieck - 3 februari 2013 20:51



















Hemma igen då.

 

hemma efter ännu en mysig helg hos tony. igår gjorde vi tjockpannkaka som var suuupergott! så tittade vi på massa filmer och mste ner oss i sängen.

Sen så har vi varit duktiga och varit ute å gått massa gånger förra veckan och i helgen eftersom de har varit så bra väder (y) hoppas snön smälter snart. NU KAN VÅREN KOMMA TYCKER JAG ! :D


liite bildbomber 

   

satt och käkade en apelsin nyss och drack teee, goooott (Y) och tysk Te är de godaste som finns, mycket bättre än svensk ;)

 

katten älskar att få uppmärksamhet och gör allt för att få de ^^

   



Nu börjar mitt hår bli långt igen<3 

använder sån där olja ibland också så att de växer snabbare men det gör så att håret blir mindre sliten också, mitt hår var skit slitet innan jag började använda oljan och nu är de inte lika slitet längre (y) och så har jag köpte nå oil-shampoo av Syoss så nu kommer mitt hår må bra. Och så klart så ska jag nog klippa mig snart också och sen är de bara att spara ut håret ! :D 


 


 

vet att jag redan har lagt upp den här bildne en gång, men ville bara säga en gpng till at de här shampoot är skit bra :) rekomenderar att köpa de ;) 


nu har jag inget mer att skriva om ;P 


så hejj så länge och ha de såååå bra !


Av morena rieck - 2 februari 2013 13:54



hejsanhoppsan !


Det är eller var skiit bra väder idag :D solen sken som baara den, nu är det inte ångt kvar till våren <3


ligger i sängen hos min älskling och har inte så mycket för mig, tony sitter och spelar och jag försökte spela piano men jag suger på de så fick nog och gick å la mig ist. 

Vi har nyss varit och handlat också och köpte grejer så vi kan göra pannkakor idag :D sen så köpte jag en stor proviva, marabou choklad och Syoss oil-shampoo (y)


Syoss är ett väldigt bra märke! håret blir jätte lent och glänsande av de! :)




hahaha


tony- vad gör du?

jag- bloggar

tony- de kan inte va kul..

jag- jag gör de när jag inte har något att göra



nu har inte jag mycket mer att skriva om...ha en fortsatt bra dag och helg!


hejj så länge ;)





Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards