Alla inlägg under april 2013

Av morena rieck - 19 april 2013 08:52

De var länge sen jag bloggade! De har hänt mycket under den tiden:) om jag sammanfattar lite så där jag nog ihop lite nytt:-D men måste dock snart till tandläkaren..så hinner bara sammanfatta som sagt ^^

Tony har flyttat in en lägenhet nu så vi är sambos nu:-D bor typ inte hemma längre, men är som tur alltid välkommen där <3
Jag har klarat av engelska och svenska nationella provet! Så skönt att de är över nu! Nu är de bara skriftliga engelska provet kvar och nationella provet i matte... vette fan om jag kommer klara det:( haha nu kommer jag inte på något mer xd de var inte så mycket mer.... sen ville jag bara säga att jag älskar min Tony wåger så himla mycket! Jag kan nästan inte beskriva hur mycket jag älskar honom:* jag är bara så jag kan lycklig med han! Och vi har nu varit ihop i 4 månader:-D tiden går fort <3 och fler månader blir de! <3 Du och jag min skönhet <3

Nu ska jag dra till tandläkaren! Hejdå.

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards