Direktlänk till inlägg 12 december 2013

usch säger jag bara..fy

Av morena rieck - 12 december 2013 21:01



Hejsan Hoppsan! 


Imorgon är de lucia i skolan och jag är med i luciakören så jag måste vara i skolan klockan 6..gissa när jag får lov att gå upp imorgon?? Kl 4!!.. usch säger jag bara...kommer vara dööö trött! men de är värt de för de är jätte kul att vara med på lucian! :D Har fått ta med mig hem skolans kamera idag så knäppte lite kort som jag kan bjussa på här! Det har varit helt okej i skolan idag men jag har varit jätte trött, somnade lite på engelskan när vi såg på film och sen så hade vi luciaträning och då blev jag lite piggare :) Får se om jag kan somna nu när jag lägger mig efter jag har bloggat! Men de kan jag nog (a) för jag är världens snabbaste på att somna! Jag lägger mig, blundar, börjar slappna av, och wooops så börjar jag rycka lite i hela kroppen och de är då jag har somnat :') kan ta mellan 2-5 min så är jag borta..xD 


En av bilderna visar jag en kräm som är väldigt bra för huden över hela kroppen men även väldigt bra för torra läppar! Det är ett måste! Jag tycker att den är jätte bra, visst i början an de kännas lite slemmigt och kladdigt men efter ett tag så börjar läppanra vara hur lena som helst och själva huden också! Jag ÄLSKAR den här Nivea krämen!


       

Åh vad jag längtar till jul! inte långt kvar nu! HIHI idag när jag kom hem första gången på typ 4-5 dagar kom jag på att jag inte har öppnat mina dörrar på kalendern så jag fick ju öppna 4-5 stycken nu idag på samma gång ;D woho xd Nu ska jag nog försöka sova! Så får jag se hur de kommer att gå, att gå upp kl 4 ..! 


GODNATT! HEJSÅLÄNGE<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av morena rieck - 4 januari 2014 16:30

  Hejsan hoppsan.   Igår har de varit en SUPER bra och rolig dag! Har haft fullt upp hela dagen. Halv 7 på morgon åkte nämligen jag och min familj till Örebro till äventyrs badet! Vi var framme typ halv 10-10 kanske och då begav vi oss in till...

Av morena rieck - 2 januari 2014 09:52

        Hahah den här bilden är verkligen min grej! Jag skulle hellre dö!   vaknade halv nio idag för att jag fick världens magont..vet inte vad de var..jobbigt vare iaf :( Har legat i sängen vaken sen dess och bara myst med chucky<3 ...

Av morena rieck - 31 december 2013 15:00

  snart ska jag och älsklingen och Jan äta middag, de blir kycklingwok! super gott. Efter de ska vi väl umgås och sen börja dra oss dit vi ska fira nyår! Hoppas att jag får en bra nyårsafton i år! De var ju inte precis världens bästa nyår förra å...

Av morena rieck - 24 december 2013 20:52

    Hejsan Hoppsan!   Det har varit en jätte skön dag idag och en super mysig jul! Först gick jag och älsklingen på en promenad med hundarna och släppte dom lite för att låta dom leka, sen så julbakade jag lite och gjorse muffins med min Cupcake...

Av morena rieck - 23 december 2013 18:36

  Igår firade jag jul hos Tonys mamma med hans morbror, kusiner och hans syster och hennes familj! Det var jätte trevligt, vi åt julmat och sen öppnade vi klapparna! Jag fick ett hals band av tonys syster som hon har gjort själv och ett par strumpb...

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards