Alla inlägg under maj 2013

Av morena rieck - 29 maj 2013 20:42

Hon har nu redan lärt sig "puss" och "sitt" ! Visst de krävs lite mer träning för att det ska sitta som ett smack<3

Av morena rieck - 28 maj 2013 07:47

Först hittar jag inte nycklarna hemma. Sen så tänker jag att jag går till bussstationen för att bli lite pigg men då åker buss fan bara förbi mig...-.- de här kommer vara en riktig skit dag..:/

Av morena rieck - 22 maj 2013 06:19



Efter imorgon kommer mitt liv vara ännu bättre än vad det redan är! Allt blir bara så bra:D 


För jag och min älskling har nämligen blivit..........med hund!!! Vi satt och kollade runt på blocket bara för att titta vad de fanns, inte för att själv köpa nån hund. Sen i förrgår så såg vi en annons på tre American Stafford Terrier valpar som vi blev helt stört kära i direkt vi såg dom. Det var kärlek vid första ögonkastet! Och att vi ska ha våran söta lilla Chucky här hos oss var ju rena ödet! För uppfödaren bor i helingborg, typ skåne. Och vi tänkte åka hela vägen dit för att hämta henne! MEN när vi ringde uppfödaren så skulle hon till sundsvall för att lämna bort en annan vlp också så hon kommer änd till Falun med våran valp som vi får hämta upp där! Det var verkligen meningen att Chucky skulle komma till oss ! Jag kan inte fatta att de här är sant! Jag längtar så jävla mycket..!!!!!<3


Här är några bilder på Chucky ! <3




Det har är bilden som fanns med i annonsen<3 Hon längst upp till höger är våran Chucky <3

 

Chucky<3

 

Och hon är en rednose <3

 


 



Uppfödaren kallade henne för Shakira, och de är också ett väldigt fint namn men tony ville ha ett fränare namn och eftersom Chucky nästan låter som Shakira så fick båda vi som vi ville :D :*



Min sötaste Amstaff <3 Bästa hundrasen som finns <3

nu ska jag äta klart min frukost ! 


HEJSÅLÄNGE!!!!



Av morena rieck - 18 maj 2013 11:46




De har varit jäätte fint väder i två dagar nu! SOL och 25 plus grader MINST!<3så jävla skönt att sommaren är nära nu! Och om typ två veckor fyller jag år också! Den här sommaren kommer böi den bästa!jag och tony ska till Bohuslän och åka båt och sen är de bara att njuta alla soliga dagar <3


Igår så grillade jag och ERIIIKA körv vid campingen och eldade liite med Tony, Jimmy, Jan, Richard och viktoria. Det var jätte mysigt och jag frös inte en enda gång för de var så varmt :D

Nu ska jag laga pannkakor till frukost till mig och älsklingen och senare på dagen ska vi köpa chips och bada badkar <3


lite bilder från när vi var på bornbadet och solade<3


         



hahahah den här bilden äger....



 



HEJ SÅ LÄNGE! <3



Av morena rieck - 9 maj 2013 19:12




de var ett tag jag la upp nå....nu har de hänt väldigt mycket under den tiden, ALLT snö e borta nu och sommeren är nära! :D och snart fyller jag år ! imorgon har jag och älsklingen varit tillsammans i 5 månader :* tiden går fort! men fler månader blir de<3 just ja som födelsedags present får jag sommarlov :D för jag fyller år när de är sista dagen i skolan de är nice :DDDD kommer inte på mer som jag kan skriva...jag har gått på boxning några gånger men har tappat lusten att fortsätta...och så har jag å tony börjat åka inlines :p det är ju också bra träning (a) jag har varit på bio för nån vecka sen och kollade på Iron Man 3, ALLA måste se den, den är AAAAS BRA ! <3 nu vet jag faktist inte vad jag ska skriva mer xD de får bli lite bilder ^^



Jo fan! har ju glömt de viktigaste, jag har äntligen rött hår igen !!! <3

  du och jag <3  <3  


hare gött ! <3

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards