Alla inlägg under juni 2013

Av morena rieck - 15 juni 2013 15:21

 

Var på campingen med mina älsklingar idag och chucky simmade för första gången :')


   

Ni är bäst<3

         



Bara min <3

Så otroligt snygg och vacker, och ny snygg frisyr ;*

 


Tycker den här bilden visar mitt "jag" xD den där minen och så försöker jag stå på nåt sätt men man ser hur jag egentligen höll på att välta vid foten för vattnet sprutar där och jag är ju en klumpig människa...så den här bilden är typisk jag :D

 


Fotograf: Tony ;) haha...;*

 

HÄJJSÅLÄÄÄNGE!





Av morena rieck - 10 juni 2013 15:22

Nu har jag och min skönhet varit ihop i 6 månader ! ett halvt år har de gått..tiden går så fort?? :') men fler månader kommer de bli! jag är så lycklig med dig tony:* jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, de finns inte tillräckligt plats för att kunna beskriva hur mycket jag älskar dig! <3 du gör mig hel och får mig att må bra <3 Visst, vi kan ha våra stunder där vi tjafsar, bråkar eller bara drygar oss...men vi blir ALLTID sams direkt typ :) och oftast så tjafsar vi för att jag är rätt så korkad ibland och det kan jag ju erkänna (A) men du kan vara rätt så korkad du med ;) hihi. men vi är födda för varandra och de är meningen att vi ska vara ihop! Vi har allt vi behöver. Vi bor ihop i en lägenhet som är för perfekt för oss, med balkong liksom ;) och vi har en så sjukt underbar liten amstaff valp som vi alltid har drömt om som dessutom är RENRASIG och Red nose :D Och viktigast av allt, vi har varandra! Vi finns för varandra :*


Du är för mig världens bästa pojkvän och INGEN kan slå dig i att vara bättre pojkvän det kan jag lova dig! Du är obetalbara och du kommer ALDRIG att bli av med mig igen för du är den strörsta delen i mitt liv!<3

Du, Chucky och jag mot världen ! :*


Älskar dig min korkade snygga heta sexiga smarta och ibland o'smarta pojkvän! ;) <3

KYSS<3



**************************************************
***********************


   


En bild på Chucky och hennes pappa, tycker dom är sjukt lika :D så jag hoppas att min sötis blir lika vacker som hennes far när hon är en stor flicka ! men hur hon än blir så kommer hon bli så otroligt vacker ! <3



HEJSÅLÄNGE !



Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards