Alla inlägg under oktober 2013

Av morena rieck - 31 oktober 2013 09:40

 


Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Du och jag är så lika men ändå inte och de är precis så de ska vara. Vi är verkligen gjorda för varrandra och så är det bara! Jag känner dig  utantill och vet allt om dig rakt igenom, jag behöver bara se dig i ögonen och vet direkt hur du mår, eller vad du vill. Du är precis likadan, du kan se mig rakt igenom också. Du är verkligen det bästa som har hänt mig och jag älskar dig så otroligt jävla mycket så det går verkligen inte att förklara med bara ord! Vi har haft jobbiga tider men endå så har vi varit starka och fixat de tillsamman, speciellt du har varit väldigt stark och de är jag så tacksam över! Det krävs ALLTID två för att kunna ha ett perfekt förhållande och vi har lyckats fixa de tillsammans! Vi är bäst och de kommer vi alltid att vara ;)


Älskar dig min Tony Wåger <3

Och så klart min underbaraste Chucky ;* <3


       


Av morena rieck - 20 oktober 2013 17:52


Ville bara skriva att jag har en vän som typ är jätte mycket med flumm och bäst precis som jag är :')

Hon är en brud med rött hår precis som jag typ, fast snyggare och fett snäll :***


Hon heter Millie och är en underbar vän :D Nu ska jag ta och sno en fin bil på fejjan av henne vänta....



Nu så! :* Här är hon :*

Du är bäst millie:'D Och vi måste leka snart bara så du vet! För jag saknar dig nu!! <3

<3 





Av morena rieck - 20 oktober 2013 17:48


Har haft en jätte mysig helg med älsklingen :* 

Har lagat fin middag i fredags, varit ute och lekt med vovvarna, myst massor och lekt med erika maffe madde och sandra ! och massa annat myys! men orkar inte skriva allt. Men de har varit jätte mysigt och kul!<3


Nu är de söndag igen...JAG ORKAR INTE MED SKOLAN...:( MEN MEN, jag måste (y)


 

Av morena rieck - 18 oktober 2013 20:27


Hejsan



Haft fin middag med tony idag.

Det var hur mysigt som helst! Och efter de satt vi kvar i köket och drack lite vin, eller aa.. han darack vin jag små smakade bara lite då och då.^^ Jag tyckte att vinet smakade lite konstigt och luktade möggel...men sen efter ett tag gick de att dricka :p Jag hade jätte mysigt med älsklingen ikväll :* Dessutom så har jag lyckats smitta honom med min förkylning så nu är de hans tur att vara sjuk och min tur att ta hand om honom ;)



Innan det var jag hemma hos mamma med min vackraste Evangeline och gjorde våfflor (y) Det var gott! Speciellt med Nutella på (a) Sen hämtade tony mig efter han slutade jobbet och så åkte vi pch handlade och lagade tacos med kyckling (y) och resten skrev jag ju uppe i andra texten (y)


lite bilder från idag ! <3



Min sötaste Vangi<3

   

Satt och åt med henne

Jag- ska du inte äta upp?

Hon- nej..

Jag- ska du inte bli stor och stark?

Hon- nej...jag vet inte nå...

jag- Vet du inte nå?

Hon- nä, jag är för liten...


Så söt hon är :*

     



Finmiddagen med Tony :* Det var jätte gott och mysigt! 

           

 

Jag och här har vi min vackra pojkvän ;D Du är ju bara för söt du :*

Massa med kyssar på dig ditt flumm <3<3<3<3


  


Nu ska ci titta på dumma mig 2 ! :D HEJ SÅ LÄNGE ;D och godnatt :')



Av morena rieck - 18 oktober 2013 20:27


Hejsan



Haft fin middag med tony idag.

Det var hur mysigt som helst! Och efter de satt vi kvar i köket och drack lite vin, eller aa.. han darack vin jag små smakade bara lite då och då.^^ Jag tyckte att vinet smakade lite konstigt och luktade möggel...men sen efter ett tag gick de att dricka :p Jag hade jätte mysigt med älsklingen ikväll :* Dessutom så har jag lyckats smitta honom med min förkylning så nu är de hans tur att vara sjuk och min tur att ta hand om honom ;)



Innan det var jag hemma hos mamma med min vackraste Evangeline och gjorde våfflor (y) Det var gott! Speciellt med Nutella på (a) Sen hämtade tony mig efter han slutade jobbet och så åkte vi pch handlade och lagade tacos med kyckling (y) och resten skrev jag ju uppe i andra texten (y)


lite bilder från idag ! <3



Min sötaste Vangi<3

   

Satt och åt med henne

Jag- ska du inte äta upp?

Hon- nej..

Jag- ska du inte bli stor och stark?

Hon- nej...jag vet inte nå...

jag- Vet du inte nå?

Hon- nä, jag är för liten...


Så söt hon är :*

     



Finmiddagen med Tony :* Det var jätte gott och mysigt! 

           

 

Jag och här har vi min vackra pojkvän ;D Du är ju bara för söt du :*

Massa med kyssar på dig ditt flumm <3<3<3<3


  


Nu ska ci titta på dumma mig 2 ! :D HEJ SÅ LÄNGE ;D och godnatt :')



Av morena rieck - 16 oktober 2013 11:51


Hej Hej :)


Idag stannade jag hemma från skolan, jag är förkyld IGEN..redan andra gången nu den här hösten...Men som tur är så är sov jag hemma hos älsklingen och är här med min älskade Chucky nu, eftersom Tony jobbar är vi ensamma här och kan mysa ner oss i soffan. Vet inte varför men jag känner mig tryggare här med chucky hemma hos tony nu när jag är sjuk, känner mig friskare<3 


Vid tolv, halv ett kommer tony på lunch så vi hinner mysa lite alla tre och sen ska han till jobbet igen då ska jag och Chucky fortsäta mysa och vila :') Så hoppas jag att jag blir frisk så fort som möjligt..hatar att vara förkyld :(


<3

       

Av morena rieck - 15 oktober 2013 05:55



Godmorgon! :)


 

  Det gick inte så bra med att sova och stanna hemma idag. Jag somnade och vaknade hela natten och bara väntade på att de ska bli morgon. Tycker de har varit en jobbig natt, har bara haft ont i kroppen och näsan..xD Så nu vid klockan 5 bestämde jag mig för att gå upp och göra sig i ordning så att jag ser någolunda frisk ut xd Krävdes mycket smink och krämer för att få bort allt :o haha skojja...Så jag har nyss gjort Te till mig som jag ska ta med till skolan så att jag har något varmt att dricka (y) Ska väl snart äta frukost  också..Så får vi se hur de kommer gå i skolan idag. Med några värktabletter försvinner nog smärtan! HOPPAS! 


Hoppas ni alla andra får en bra dag! :) 



Dagens outfit:

Brukar inte göra sånt på min blogg med "dagens outfit" men nu fick jag lov att göra de eftersom jag fick den här mysiga tröjan av min bästaste Millie :* Lavio <3

   

Tycker den ser så frän ut på baksidan! Lite svårt att fatta hur man får på sig den ibland xD men nu kan jag ! (a) 


Nu ska jag äta! Hej så länge och hoppas ni får en bra dag som jag skrev innan ;D  

Av morena rieck - 14 oktober 2013 19:42




Sov hos Tony igår och vaknade med halsont imorse..tänkte att de inte var något stort med det, men sen när jag var i skolan började jag bli öm i kroppen och jätte lite snuvig och sen så började jag få huvudvärk..och här ligger jag nu i sängen med världesn huvudvärk och så öm i kroppen så jag knappt orkar röra på mig..jag tog en värktablett nys och hoppas att de blir bättre snart! Jag orkar VERKLIGEN inte bli sjuk nu!!! VILL INTE!:( Så jag hoppas verkligen att de är borta imorgon när jag vaknar! Tänk hur fort de går att bli sju..bara från den ena minuten till den andra, het sjukt..haha



Somnade ett tag i sängen och när jag vaknade var mamma inte hemma så jag ringde henne och fråga vart hon var då var hon inne på affären bredvid huset (Orsa Outdoor) och då gick jag dit och passade på att visa henne en jacka som jag tyckte var SKIT snygg och skön och varm, jag tjatade väldigt länge men hon fortsatte säga nej hela tiden till slut övertalade jag henne att köpa den åt mig och så får jag avbetala den till henne varje månad eftersom jag inte har pengarna nu (y) så nu äger jag äntligen den där snygga sköna jackan! :D 


Tack mamma! <3


 

Inte världens bäästa bild nu eftersom jag bara knäppte med min braiga telefon som har värsta kameran (y) MEN MEN !


Nu ska jag fortsätta ligga i sängen och försöka krya på mig tills imorogon! Får se hur de kommer gå..:'( 


HEJ SÅ LÄNGE! ;D


Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards