Alla inlägg under januari 2013

Av morena rieck - 28 januari 2013 20:09

Nu är det HELT ny städat i mitt rum och slängde allt jag inte behöver längre (y) Nu är det mycket mer utrymme också!

 

Först plockade jag och tony isär min gamla garderob och slängde ut den, hade aldrig klarat av att göra det utan älsklingen så tur att han är så snäll och hjälpte mig med de (A) 

 

och så håller jag på att tvätta också, har redan fyllt tvättmaskinen med kläder två gånger som jag redan har hängt upp för att torka och tredje maskinen är fortfarande igån och imorgon ska jag tvätta säng kläder. Jag känner mig rätt så duktig faktiskt! :D 

 

så här mycket har jag aldrig gjort på en kväll...jag är HELT slut i kroppen  nu xD 

 

 

 

Nu ska jag bara ta det lugnt och lyssa på musik och vänta tills tvätten e klar så att jag kan hänga upp den och sen ska jag sova! 

 

hejj så länge =)

 

 

Av morena rieck - 28 januari 2013 06:33

nu är de måndag igen då...skönt att min första lektion är musik iaf då hinner jag vaknade till :-D tycker dagarna går så fort nu för tiden :O men de är bra för då går det snabbt tills de blir sommar <3 nu ska jag gå till bussen och hoppas att den kommer idag!

Hej så länge ;)

<3

Av morena rieck - 27 januari 2013 20:32



Hemma efter en mysig helg hos älsklingen då.

Tog de nog mest lugnt och kollade på massa filmer :')

LÄNGTAR TILLS DE ÄR SOMMAR<3


              

älskar dig min skönhet<3


Gjorde varm choklad med grädde och choklad strössel nyss, måste prövas! det är aaaas gott (Y) fast ett tips...drick inte för mycket sånt för man får ont i magen då de har jag märkt ;) man blir rätt så mätt av de ^^


men gott vare! <3

 




kände för att lägga upp lite kort (Y)


       


Nu ska jag lyssna på musik och bara tare lungt/lugnt (kommer inte på just nu hur de stavas) XD 


har inget mer att skriva om :D 


så ha en fortsatt bra kväll!! 

hej så länge (Y)


Av morena rieck - 27 januari 2013 15:49



Jag längtar verkligen att få flytta hem i från. Det kommer bli så skönt. Det första jag tänker göra är att sommarjobba och skaffa mig en hund! Jag älskar verkligen hundar dom är så underbara<3 sen så vill jag flytta in i en lägenhet med min pojkvän och då ska vi ha en hund tillsammans (A) Så det enda jag önskar mig mest av allt är att äga en egen hund, bo i en egene lägenhet med älsklingen och åka utomlands! när jag har gjort allt det finns det inget mer jag vill ha<3


 


Ibland känns de som att vi barn som går i skolan från års kurs 1 till 3 (i gymnasiet) måste ha mer ensvar än vad dom vuxna har. Allt man behöver lära sig i skolan är ju över kurs...jag menar...de jag lär mig i skolan kommer jag inte behöva kunna för att leva ett enkelt liv? jag längtar så mycket efter att gå ut trean! Och jag skiter i vilka betyg jag kommer ha i slutet av trean. Jag tänker bara leva mitt liv och det märks vad som händer. 


Tack å hejjj ;D 



Av morena rieck - 26 januari 2013 21:58

hejhej jag har inget att skriva om (Y)


så att....... 




ska bada med älsklingen nu,



HeJdÅ ;D 

Av morena rieck - 22 januari 2013 06:22



kallt ute? (Y)  blir inte bättre för mig när de bara är 15 plus grader i huset...jag HATAR att bo i hus..de är kallt och stort och läskigt...visst jag har vant mig att de spökar men ändå..:/ 


igår satt jag mig faktiskt och pluggade(Y) i över en timme ! (A) fick huvudverk efter...xD


oj nu såg jag att klockan var väldigt mycket, snart kommer min buussssss så ska nog gå och göra mig i ordning snart! 





jag är världens lyckligaste som har den bästa pöjkvännen i världen<3 


 



Nu ska jag åka buss och äta drickyoghurt i fall ni undrar ;) 

hej så länge !


Av morena rieck - 16 januari 2013 19:25



Hejsan hoppsan :)


Mina planer för resten av kvällen:

-Blogga lite nu

- samla krafter till att orka plugga 

- gå och äta macka med jordgubbssylt och dricka O'boy<3

- kanske fortsätta städa mitt j*vla rum..

- SOVA<3


Har varit rätt så duktig och slängt massa små saker ur mitt rum och städat lite så nu ser de lite tommare ut i rummet (y) sen ska mamma ta bort min garderob ur mitt rum så vet inte riktigt vart jag ska ha alla mina kläder sen men de fixar sig och sen så får jag mer plats i rummet iaf :D


Imorgon ska min familj sticka till Björnrike och åka skidor och tävla och skit så dom är borta enda tills på söndag så då får jag och tony huset för oss själva (y) 


Då ska vi äta pannkakor ena dagen och tacos andra dagen (y) 


Låg och myste med min älsklings katt nyss och fick några vackra bilder som jag tänkte dela med mig lite (a) 


         

Nu ska jag gå och äta! Hejj såå länge :)



Av morena rieck - 13 januari 2013 20:56


















Jag har haft en mysig helg (y) I lörlas åkte jag och tony pulka och sen stack vi ner på campingen och tog en promenad på isen (a) Och idag stooorstädade vi tonys rum och blev av med väldigt mycket damm (Y) snart är de dags att stor städa i mitt rum också så de var nog bara en liten uppvärmning med att städa tonys rum xD 



Fick en ros av min snygging<3 du är bäääst<3

 


    Nu ska jag gå och smaka på mammas "tacopaj" Hon har aldrig lagat sånt hemma så ska väl offra mig å smaka lite (Y) heeeejdååååå ^^

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards