Direktlänk till inlägg 31 december 2013

♡Happy New Year♡

Av morena rieck - 31 december 2013 15:00


snart ska jag och älsklingen och Jan äta middag, de blir kycklingwok! super gott.

Efter de ska vi väl umgås och sen börja dra oss dit vi ska fira nyår! Hoppas att jag får en bra nyårsafton i år! De var ju inte precis världens bästa nyår förra året..   men men! 


Mitt bäst nyår någonsin var när jag fortfarande bodde i tskland och var med pappa hos hans kompis, jag var med hans dotter och hennes kompis och vi hade jätte roligt, hennes kompis föräldrar gifte sig den kvällen, eller killen friade mamman så de var också jätte mysigt, nu lär ju dom ha varit gift ett långt tag sen de, var säkert 7-8 år sen jag kommer inte ihåg men grattis till dom två om dom fortfarande e gifta! :D 


Hppas att alla ni där ute får en bra nyårsafton och sup inte ihjäl er nu! ignorera alla idiotiska fyllon som söker bråk och ha bara kul helt enkelt! de tänker då jag ha iaf! :)   


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av morena rieck - 4 januari 2014 16:30

  Hejsan hoppsan.   Igår har de varit en SUPER bra och rolig dag! Har haft fullt upp hela dagen. Halv 7 på morgon åkte nämligen jag och min familj till Örebro till äventyrs badet! Vi var framme typ halv 10-10 kanske och då begav vi oss in till...

Av morena rieck - 2 januari 2014 09:52

        Hahah den här bilden är verkligen min grej! Jag skulle hellre dö!   vaknade halv nio idag för att jag fick världens magont..vet inte vad de var..jobbigt vare iaf :( Har legat i sängen vaken sen dess och bara myst med chucky<3 ...

Av morena rieck - 24 december 2013 20:52

    Hejsan Hoppsan!   Det har varit en jätte skön dag idag och en super mysig jul! Först gick jag och älsklingen på en promenad med hundarna och släppte dom lite för att låta dom leka, sen så julbakade jag lite och gjorse muffins med min Cupcake...

Av morena rieck - 23 december 2013 18:36

  Igår firade jag jul hos Tonys mamma med hans morbror, kusiner och hans syster och hennes familj! Det var jätte trevligt, vi åt julmat och sen öppnade vi klapparna! Jag fick ett hals band av tonys syster som hon har gjort själv och ett par strumpb...

Av morena rieck - 14 december 2013 14:29

    har varit på hundträning idag med vovvarna och tony första gången på länge och de gick faktist jätte bra! Titus börjar bli bättre med att vara runt massa andra hundar :) Nu sitter jag bara vid datorn och latar mig, det snöar massor ute och ja...

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards