Direktlänk till inlägg 3 december 2013

vadå klumpig?

Av morena rieck - 3 december 2013 21:34


- Trött som F.A.N nu

- Jag är väldigt klumpig av mig..

- julpyntade hemma

- städade hemma

-saknar min älskling<3

- klarar aldrig av att läsa böcker...



Nej nu är jag väldigt väldigt trött! Jag har varit i skolan till typ tre idag och typ bara haft musik och sen åkte jag hem och jul-fikade massor! Sen så följde jag med mamma när hon skulle skjutsa mina bröder till träningen och till en av hennes kompis för att gå ut med hans hund och sedan åkte vi hem igen och började städa hemma. Vi gick ut till gården bak till ladan som vi har där och hämtade massa lådor med julpynt! Alla jul saker som vi har, har vi haft ända sen när jag var mindre så jag får en sån skön känsla av att se dom jul grejerna, det väcker typ minnen från förut från där jag är uppväxt så de kändes ganska roligt att hjälpa mamma med det! Jag städade i mitt rum och satt upp alla ljusslingor rätt. Under städningen lyckades jag ha sönder två saker i mitt rum...Först så drar jag ner en blomkruka med en blomma i på golvet och sen så ställer jag en porslins engel på SAMMA ställe där blomman stog innan i föntret och sen så ska ju duktiga JAG gå förbi där och drar med mig engeln istället ! (y) Om de är någon som är duktig på sånt så är de jag! Nu ligger jag i sängen och beundrar mitt mysiga rum! Jag har massa ljusslingor kvar som jag tänker ta med till tony och sätta upp dom hos honom eftersom dom inte fick plats i mitt rum (a) lääängtar! Saknar min underbara Tony nu ;*

Hittade ingen passande bild nu så jag tog den här som jag har redigerat lite..tyckte de såg lite fränt ut :') 


min älskade pappa och min älskade Chucky

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av morena rieck - 4 januari 2014 16:30

  Hejsan hoppsan.   Igår har de varit en SUPER bra och rolig dag! Har haft fullt upp hela dagen. Halv 7 på morgon åkte nämligen jag och min familj till Örebro till äventyrs badet! Vi var framme typ halv 10-10 kanske och då begav vi oss in till...

Av morena rieck - 2 januari 2014 09:52

        Hahah den här bilden är verkligen min grej! Jag skulle hellre dö!   vaknade halv nio idag för att jag fick världens magont..vet inte vad de var..jobbigt vare iaf :( Har legat i sängen vaken sen dess och bara myst med chucky<3 ...

Av morena rieck - 31 december 2013 15:00

  snart ska jag och älsklingen och Jan äta middag, de blir kycklingwok! super gott. Efter de ska vi väl umgås och sen börja dra oss dit vi ska fira nyår! Hoppas att jag får en bra nyårsafton i år! De var ju inte precis världens bästa nyår förra å...

Av morena rieck - 24 december 2013 20:52

    Hejsan Hoppsan!   Det har varit en jätte skön dag idag och en super mysig jul! Först gick jag och älsklingen på en promenad med hundarna och släppte dom lite för att låta dom leka, sen så julbakade jag lite och gjorse muffins med min Cupcake...

Av morena rieck - 23 december 2013 18:36

  Igår firade jag jul hos Tonys mamma med hans morbror, kusiner och hans syster och hennes familj! Det var jätte trevligt, vi åt julmat och sen öppnade vi klapparna! Jag fick ett hals band av tonys syster som hon har gjort själv och ett par strumpb...

Presentation


bloggar väl lite ibland när jag inte har något annat för mig (y)

älskar dig min tony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards